Välkommen till social rotaryvandring med efterföljande mat
Detta rotaryårs röda tråd i Helsingborg-Berga Rotaryklubb ska, som utlovats, vara hälsa och friskvård. Därför kommer klubben att tre onsdagar i september tom november bjuda in samtliga rotarianer, med anhöriga och vänner, till gemensam aktivitet, där vi rör på oss utomhus.

Onsdagen 16 september samlas vi därför kl 18.30 på parkeringen utanför Pålsjö Krog, för att därefter promenera till Restaurang Strandhuset, fd Vikingstrand. Vi går ca en timme i två grupper, en för promenad och en för power walk. Varje grupp delas upp i smågrupper och får med sig kluriga frågor att lösa under promenaden. De som så önskar stannar på Restaurant Strandhuset och äter kvällsmat, där bord är bokat kl 19.30. Övriga vänder efter en kortare paus och går tillbaka till Pålsjö.

Startavgift 20 kr (eller mer om Du vill), som oavkortat går till Rotary ShelterBox. Swishas alt betalas kontant på plats. OBS OBLIGATORISK FÖRANMÄLAN! Anmäl Dig senast måndag 13 september kl 12.00, antingen på denna länk https://helsingborg-berga.rotary2390.se/event/social-kvällspromenad-längs-vår-vackra-kust/, eller till klubbens IT-samordnare Tomas Andrén.  Ange även i Din anmälan även om Du önskar äta eller inte.

Varmt välkomna!