Hej å stort tack för ett enastående engagemang
Alla makter stod oss bi och det  tackar vi för.

2023 års upplaga samlade 9 lag, ett mer jämfört 2022.
Stolta vinnare av den magnifika köttlådan från NORDSTRÖMS gick till Ängelholm Bjäre Rotaryklubb på fantastiska netto 56,8 poäng. Magiskt!
Tvåa kom Helsingborg-Berga Rotaryklubb på 60 poäng netto. Nöjda vinnare av trelitersflaskor  med öl skänk av Carlsberg.
Närmast flagg på 18 kom Bertil från Staffanstorp, damklassen vanns av Barbro i vinnarlaget. Det kändes som alla var nöjda å belåtna och med tillförsikt ser fram mot en liknande tävling för nya distriktet nästa år. Helsingborg-Berga Rotaryklubb arrangerar om så önskas.

3:a. Helsingborg Kärnan på 63. 4:a. Burlöv-Karstorp på 63,9. Därefter i ordning Staffanstorp 64,1. Mölle Arild 64,7. Höganäs-Kullen 65,3. Lomma Bjärred 66 och på nionde plats Landskrona Citadell på 70.

Stort tack för deltagande och tack till alla sponsorer.

Pontus Witt
Herlsingborg-Berga Rotaryklubb