Rotarykamrater!

På webbmötet i måndags beslöts att vi skulle träffas vid ett utomhusmöte innan sommaren!

Vi samlas därför 8 juni på Raus kyrkas parkering för en promenad i vackra Råådalen upp till Göraps mölla. Vi börjar gå kl 18.00 så var där strax innan! Det är en promenad på 30-40 minuter. För dig som inte vill gå finns också möjligheten att köra bil till möllan där det finns parkering (ställ GPSen på Strandängsvägen 46, 255 92 Helsingborg). I så fall samling där kl 18.30 då de första vandrarna bör komma fram. Vid kanten av Råån finns här bord stolar och t o m toa. Var och en får ta med sig fika/picnic efter önskemål!

Vandringsleden är bred så det ska inte vara något problem med att hålla avståndet till varandra. Den sociala distanseringen gäller den här dagen bara fysiskt men absolut inte mentalt. Vi är nog många som saknar våra måndagsmöten och den kamratliga samvaron! Nu får vi chansen att ta ifatt en del som vi missat! Vi i klubbmästeriet har beställt vackert väder med sol den här dagen så vi hoppas att många möter upp!

Välkomna!

Harald Kolmert