Bästa Rotarykamrater - i bästa frukostklubben!
Inget är sig likt, veckorna har liksom ingen riktig början när vi inte har våra trevliga och givande möten på måndagsmorgnarna. Jag saknar er alla!

Vi har haft uppehåll i våra veckomöten från mitten av mars och på distriktets rekommendation förlängde vi uppehållet till siste april. Det diskuteras om även resten av rotaryårets fysiska möten ska ställas in och ersättas av digitala träffar online. Styrelsen kommer behandla den frågan på nästa styrelsemöte den 20 april. Därefter meddelas ni hur vi i Berga-klubben kommer ”ses” ett tag framöver.

Då vårt samrådsmöte var en av de programpunkter som fick stryka på foten önskar jag istället att respektive kommitté rapporterar direkt till mig. Era rapporter tar jag med mig till styrelsemötet och de ligger även som underlag inför kommande rotaryår. För rotaryhjulet slutar inte att snurra!

Jag passar även på att önska er alla en riktigt fin påsk. Vi ses igen- på något sätt- och var rädda om er till dess.

Ann-Christine