Igår fick Helsingborg-Berga Rotaryklubb besök av Kristian Klintbo från Meihem Workout, som erbjuder funktionell gruppträning för alla.

Företaget startades efter att läsarna av Kristians blogg på Facebook hördt av sig och velat träna tillsammans med honom. Kristian upptäckte potentialen i efterfrågan och startade Meihem Workout, som har vuxit till en folkrörelse för att inspirera människor till att börja träna. Meihems passion är fortfarande att skapa rörelseglädje i alla former och de har utvecklat ett brett utbud av varierande träningspass för alla nivåer och inriktningar på sju orter i nordvästra Skåne utomhus, samt på sitt eget gym på Florettgatan 23 i Helsingborg, dvs nästgårds från Scandic Helsingborg Nord där vi i vår klubb har våra klubbmöten.