Efter lång tid utan fysiska möten sågs ett 15-tal medlemmar i måndags via webben.
Så skönt att höra och se er igen! En liten genomgång av aktualiteter från både klubben och distriktet följdes av samtal om hur alla haft det under uppehållet. Gott mod, god hälsa och fin tillförsikt om att detta tar vi oss igenom och kommer kunna ses igen så smått. Kanske redan till försommaren för det framfördes önskemål om en utflykt. Vi återkommer med mer information!
Inför distriktssamrådet 7 juni genomförs det ett lotteri med finfina vinster. Dessa köps via distriktets hemsida. 100 kr st med totalt vinstvärde på över 80.000 kr. Utan lott har du ingen chans... Överskottet går naturligtvis till välgörande ändamål.
Sköt om er, håll ihop men håll avstånd!