Camilla Bergvall, som är riksordförande i Djurens Rätt sedan 2019, kommer på måndag 28 november till Helsingborg-Berga Rotaryklubb. Hon har många års engagemang bakom sig inom organisationen. Främst inom lokalorganisationerna i Helsingborg-Höganäs och Lund, samt som vice förbundsordförande 2013-2015. Camilla var också sammankallande för Djurens Rätts arbetsgrupp för pälsfrågor under åtta års tid och brinner alltså lite extra för minkarna. Dessutom har hon skrivit aktivisthandboken Förändra! på uppdrag av Djurens Rätt. Välkommen till Scandic Helsingborg Nord (Berga) kl 7.30-8.45 för att ta del av ett intressant föredrag och en härlig frukostbuffé, tillsammans med medlemmarna i vår klubb.

Helsingborg-Berga Rotaryklubb är klubben med friskvårdstema? Därför, häng med på gym, bastu och/eller varmbad efter veckomötet  En perfekt start på veckan! Scandic Helsingborg Nord bjuder på detta, även för gäster.

Helsingborg-Berga Rotaryklubb kör sedan 2020 hybridmöten och använder Google Meet för att möjliggöra deltagande i klubbmötet på distans. I så fall räcker det att vara uppkopplade strax innan klockan 8.00. Använd följande länk för att ansluta till detta möte http:meet.google.com/bnn-tjox-fgi