Varmt välkommen till Helsingborg-Berga Rotaryklubbs golf- och friskvårdsdag på Vasatorps Golfklubb måndagen 12 september.

Vi spelar Texas Scramble i lottade lag om 3 till 4 spelare. Scramble är en riktigt rolig spelform där laget gäller. Alla slår ut, bästa utslaget väljs. Alla slår från det stället osv tills bollen är i hål. Varje lagmedlem ska noteras för minst 2 utslag.

Program:

8.00 Frukost. 119 sek, betalas med Swish vid registreringen.

8.30 - 9.15 Ros-Marie Paulsson, Kullaledens vänner, som dels berättar om hur renoveringen av Kullaleden gick till, dels om verksamheten idag, som till stor del består av vandring på just Kullaleden och i dess omgivningar.

9.35 - 12.30 Tolv hål på Park Course. Starttider från 09:35. Startavgift 50 kronor, går till ShelterBox. Greenfee 215 sek betalas via Swish vid registreringen.

Pris till bästa lag.

12.30 (ca) Gemensam lunch för de som så önskar. Betalas i restaurangen.

Du är mycket välkommen att anmäla din partner eller annan kompis.

Vi träffas i matsalen på Vasatorp. Notera att betalning av frukost, greenfee och startavgift sker med Swish till Helsingborg-Berga Rotaryklubb vid registreringen. Golfanmälan med golf-id, hcp och hemmaklubb.

Du som inte golfar är extra mycket välkommen. Efter frukost och föredrag erbjuds en vacker vandring i Bruces skog. Ta gärna med hunden.

Helsingborg-Berga Rotaryklubb kör sedan 2020 hybridmöten och använder Google Meet för att möjliggöra deltagande i klubbmötet på distans. Använd följande länk för att från kl 8.25 ansluta till föreläsningarna på detta möte http://meet.google.com/bnn-tjox-fgi

OBS obligatorisk föranmälan senast torsdag 8/9 kl 12.00, antingen på sidan för evenemanget eller via e-post. Även du som ska promenera eller endast delta i frukost + föredrag måste föranmäla dig.